Sebat_celenk Kızlar ayin 28 inde beta hcg verdim 412 idi bugun tekrar verdim 717 iki katina cikmamis ama nasil sizce yorumlarinizi bekliyorum lutfen
Sebat_celenk Doktora gdemedim henuz daha basindayim dye bayramdan sonrasi icin randevu almstm iki katina cikmasi gerekiyor dyolar ama o beni tedrgin etti