winterwitch 21 haftalık hamileyim. Gece baldıra giren kramplar uyandırıyor resmen bağırıyorum. Sizde de böyle sıkıntılar var mı? Nasıl geçiyor, neler yaptınız? Hafta ilerledikçe artıyor mu?
FKHA winterwitch canım doktoruna söyle magnezyum versin krampları kesiyor bende 1 haftadır kullanıyorum 1 haftadır olmadı şükür birde bebeğin gelişimi için de faydalıymış magnezyum doktoruna kramplarım var dersen verir zaten tek çözümü bu ☺️
Askiletotomsu winterwitch eşime masaj yaptırıyorum hemen Yoksa mahvoluyorun canım Bugün eşim yoktu mesela Kendim uzandım Kendim uzaninca daha da coşuyor o kramp
DurununAnnesi2403 winterwitch birkaç haftadır magnezyum kullanıyorum ancak unuttuğum çok olmuştu. O yüzden uykudan sıçratarak uyandırmışlığı var düzenli kullanınca azaldı..
BerraY winterwitch evet bende de oluyor aynı şekilde sabahları kramp girdigi için bagirarak uyaniyordum 27. Haftadayim bu aralar biraz azaldı ve doktorum magnezyum takviyesi alabileceğimi söyledi.
Sevdapl winterwitch magnezyum eksikliğinden oluyor. Tansiyon probleminiz yoksa maden suyu içebilirsiniz doktorunuz vitamin yazana kadar.
Kubos01 winterwitch ayy gece o ağrıyla bir uyandım aha felç oldum dedim dizden altı arka baldır sanki canımı çektiler noluyor dedim
Baharow winterwitch bu hafta gevsedim şlaçlarımda. Şuan kalça kemşklerş bacsklarım o kadar cok agrıyo ki yattığım yerde kıvranıyorum. Eskiler napıyomuş nasıl çalışıyomuş aklım almıyor. Kemiklerim içten içe kırılıyor ssnki öyle bie ağrı