Gizemasal
Gizemasal rabbim nasip ederse ben suan sezaryn sonrası normal dpgum yapıcam işllah suan 34 haftalıgım . İmkansız degil asla ilk gebeligimle arasınd 26 ay var. Oncelikle doktor sevimş cok onemli avrupada cok nadir sezaryan yapıluyor bizim ülkemizde en ufak bir seyde sezaryan yapılmıyor geçen burda bir post gördüm. Bebegi 2.5 kiloymus ve bebek cok kilolu olduguniçin normal dogum yapmazmıs ve doktoru hiç vir sorun yokken sezaryan yaptırmıs . Tabiki acil durumlarda sezaryan yapılsın ki ben ilk çocuğum erken dogumlar 30 haftalıkken sezaryanla dogurdum . Doktorumun dedigi dikişlerimin güzel kapanmıs olması plasentanen dikiş yerine yakın olmaması gerekiyor dedi . Ve saglık durumuzunun iyi olması lazım olmaz imkansız diye bir sey yotbede bir sürü video var acıp bakabilirisnlz