Özellikle Bebişi olanlar deneyenler cevaplarsa sevinirim.
Burun tıkandığında hangisi ile temizliyorsunuz? Aspiratör bronşit yaptı diyen de var, şırınga ile orta kulak iltihabı oldu diyen de.
Görümcem kızının burnunu şırınga ile temizliyor, kız 2 kere orta kulak iltihabı oldu ama sebebinin şırınga olduğunun farkında değil. Ben de araştırdıktan sonra aydınlandım demekki boşuna orta kulak iltihabı olmamış yavrucak hemen haber verdim. Soğuktan üşüttü de öyle oldu sanıyorlar.
Ben aspiratör kullanıyorum 2 aylık benim ki. Ödem yapabilirmiş, ödem yaptıysa nasıl anlarım şu an bir sıkıntı yok gibi duruyor.
Not: doktorumuz aspiratör kullanabilirsin demişti.