Nazendehanim Umay255 her gebeliğin kese gelişimi farklı oluyor,sana göre benim kesem daha küçük sanırım onun için yorum yapmak çok doğru olmaz. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
Umay255 Dnl kuzum renklimden önce öğrendim 15.83 sonra rengim geçince 5 günü 425.6 daha da vermedim canim Allahrazi olsun Rabbim olmayan bütün bacilarima nasip etsin 🤲🤲🥰
Dnl Umay255 aminn inşallah kuzum🤲🏻💜 bende 27nisanda yaptım beta 148 çıktı geç, bayramın 1.günü gidicem bide artış varmı diye, senin kese beta kaçken gözüktü
Umay255 Dnl 5+ 1 de gittim kesem görüntü kuzum daha da bakmadılar en son 425.6 doktor sordum 4 bin felandir kesen Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin kuzum 🥰😘
Dnl Umay255 benim son adet tarihime göre uygulama 5+4 gösteriyordu ama beta 148 4haftalık oluyor.geç döllenme olmuş, tekrar bi baktıracagım kana inşallah artış olmuştur, inşallah saglıklı bi gebelik olur hepimiz için🤲🏻🥰
Umay255 Nazendehanim inşallah kuzum herşeyin hayırlısı inşallah kalp atışını da duyarız senin kaç çıktı
Nazendehanim Umay255 ne yazıyor kese ölçüsünün yanında onu bilmiyorum doktor haftasıyla uyumlu dedi ama söylersen bakarım