Arkadaşlar merhaba, Bugün 35+1 iz. Adet sancısı gibi sancim var. Bebek 2 hafta önce doğum pozisyonu almıştı. Simdi kontrol ediyorum elimle de poposunu baya gobegime yakın yerde hissediyorum. Karnım da iyice aşağılandı mideme baskı yapmıyor birkac gundur. Nişan veya su gelmedi beklesem mi doktora mı gitsem ne dersiniz? İlk gebelik telaş yaptım sanki 😔