Kızlar mesela burda okumuştum günde 2 3 yumurta yiyen 1 litre süt içenler var. Benim porsiyonlarim o kadar çok değil. 1 yumurta ancak yiyebiliyorum. 1 2 bardak kefir tüketiyorum gün içinde. 2 3 adet ceviz vs. Merak ediyorum benim porsiyonlarım mı az? Yani ne kadar çok yersek o kadar cok fayda mı görürüz. Doktoruma sormayı unuttum bir kac gündür aklimda diyetisyene falan gidenler var fikirleriniz neler? Her gun bir porsiyon et tavuk deniliyor ama haftada 2 3 kez ancak çıkarabiliyoruz. Bu konularda fikriniz nedir?