sendekimsinnn kızkardeşim belden kullanılanlara hiç rahat edememişti ben de almayacağım o yüzden.Bir kesim spor eğitmeni de tavsiye etmiyor açıkçası korseyi karın kaslarını tembelleştirdiği için.Takacaksanızda günde 1 saat falan takın diyorlar o da doktor tavsiyesiyle.Tayt kullanıp memnun kalanlar daha çok sanki araştırmalarıma göre.Belki tecrübeli anneler yazar bakalım ben de beklemedeyim🙂