Kızlar ovülasyon testimde reglim bittikten 23 gün sonra yumurtlama ve çatlama gördüm yani beklenen adet tarihime 5 gün vardı.yumurtalama tarihim 25 nisan Birgebeningünlüğü sayfasından aldım ve internet sayfasında yumurtalamadan 12 güm sonra beta yapabilirsiniz diyor. Pozitif olursa sonuç son adet tarihine göre yani 29 nisan mı baz alınıcak yoksa yumurtalama tarihi mi? Yumurtalama tarihi baz alınırsa Öğrendiğim de 2 haftalık olacak kalp atışı için 4 hafta falan beklemek gerekecek değil mi