asilannesii opu öncesi ve sonrası bi kaç gün çok şiddetli sancım oldu..tam hatırlamıyorum ama çatlatma iğnesinden önce de vardı sanırım..yumurtalıklar çok büyüyor bu da ağrı yapıyor..bi tane yumurta olgunlaştırılmadığı için hepsinin birden çatlama ihtimali düşük bence..yumurta sayınız yeterliyse başarılı geçecektir işlem.sonrasında da bi kaç gün kendinizi çok yormayın, normal hayata dönün diyorlar ama ağır bi aktivite kesinlikle yapmayın..ben opu sonrası gün tempolu yürüyüş yaptım 7 km, sancıdan duramadım sonra 🤦🏻♀️