Canım benim 4 gün gecikti test yaptım evde boş çıktı, üç gün sonra tekrar yaptım çift çizgi çıktı. Beta hcg de çıktı. Belirtilerin varmı ? Daha çok erken olabilir. Erken belirtiler varsa biraz bekle sonra tekrar yap derim. Yumurtanın döllenme süreci geç olabiliyor bazen