Babylove06 Kızlar çocukluğumdan beri çok severim yaklasık dört gündür günlük 10a yakın yiyorumdur içime dert oldu bebeğe bi zararı olurmu
benimmdunyamm Babylove06 ben çok severim şekerim var 😢😢bu bayram ne tatlı ne şeker hiç birşey yiyemicem
Babylove06 aylinpalaa zor tutuyorum düşünün çok seviyorum hatta gebeliğimin başımdada alerdiğim tek şey bayram şekerydi😁