Melikefe off ya bende 11+3 teyim ve tam da kanal tedavisine baslayacakken öğrendim hamile olduğumu şuan bende çok kötüyüm daha yeni hastaneden geldim yine parol serum yaptılar ama belli bir süre geçti şuan yine aynı durumdayım😢 bende napicam bilmiyorummmm😭