Ececlsr Anneler biz 11+3 teyiz bebisimle ama benim bugün sancım çok oldu sancı gibi değil de kramp gibi normal mi sizce? Korkmalı miyim yoksa bebeğim mi buyuyorr🤔 bide akıntım biraz arttı ne yapmalıyım sizceee??
aslhankrhan94 Ececlsr Kanamanız olmadığı sürece normal canım. Bu haftalarda bol bol dinlenin, ayakta çok kalmayın. 🥰
Aysekalkan Ececlsr kalsiyum eksikliğinden olur krap bı Dr danis normal bişey sadece vitamin takviyesi gerekli galiba
Ececlsr aslhankrhan94 kanamam yok çok şükür ama sürekli beyaz bazen şeffaf akıntı oluyo o normal biliyorum ama bı kaç gün sarı sarı geldi o yüzden korktum