Rabia62838 Samiyesalih Sehrbnon12 Kaçıncı haftasınız kızlar bende de vardı çok şükür 36. Haftam da geçti
Tgba_010 Tgba_010 benmde o şeklde oluyor kemklerm resmen batıyor ama bende son zamanlarım oldugundan dolayı bebek büyüdükçe baskı yapıyormuş ondanmış ozellikle yatarken ve otururken oluyor.
Sehrbnon12 Rabia62838 ben 8 haftadayım ikizlerime hamileyim bazen göguslerimin üst kısımları bazen alt kısımları ağrıyor baska da belirtim yok
eess Benimde bi ara öyle olmuştu nefes alıp verince daha çok oluyordu ama bi kaç güne geçti muhtemelen karnımız büyüdüğü için