Eslemveannesi0 benim de öyle olmuştu canım benim bebeğim başı yukardaydı baş aşağı pozisyon almış o yüzden ağrım olmuş ılık bi duş almanı öneririm. Geçmezse tabi doktorunuzla görüşün derim. Bu haftalarda önemsenmicek durumlar değil çünkü. Herkesin bedeni de bir olmadığı için ne olduğunu kimse bilemez. İyi düşün iyi olsun☺️