Edanur_klkn1 Bütün testleri eksiksiz yaptınız mı ? Her hangi bi testi yapmayan var mı? şeker testi gibi..
hunilimom Edanur_klkn1 2 hamileliğimde de yaptırdım şuan şeker yüklemesi tarihi bekliyorum vicdan açısından yaptırayım diye istedim birşey olurda keşke dememek için
Asyaaa35 Edanur_klkn1 tüm testleri yaptırdım sadece kan uyuşmazlığı haric benim kanım + oldugu icin - olunca uyuşmazlık oluyormus
Mavidunyamm Edanur_klkn1 ikili test yaptırmadım. Birinci gebeligimde yaptırmıştım yanlıs çıkmıştı sonucu
Edanur_klkn1 hunilimom Şeker testi için haftam geçti 29 +5 yim ama yapamadım randevulara denk gelmedi
Sedaaa95 Asyaaa35 Nasıl yani bunu bilmiyorum da bende plansız hamile kaldım kan testi yapamadım diye üzülüyordum. 0 Rh+ benim kan grubum pozitif olunca uyuşmazlık olmuyor mu
hunilimom Edanur_klkn1 benim de şuan 24 haftaligim 26-27 de doktora gidicem isterse yaptırmayı düşünüyorum
Asyaaa35 Sedaaa95 evt olmuyor benimde 0rh+ Ve bu test 28.haftada yapılıyor haftanız kücükse zaten yapılmaz
Mlsss İkili testi ve kan uyuşmazlığını yaptırdım sadece onun dışındaki testleri yaptırmadım gerekte kalmadı bebiş sağlıklı şükür
Pyrz_07 Edanur_klkn1 2 li test ve 3 lü taramayı kendi isteğimle yaptırmadım şeker yüklemesinide doktorum kendisi yapmadı açlık tokluğa baktı sadece
Canpolat Edanur_klkn1 iki Li testi yaptırmıştım iki gün öncede detaylı usg yaptırdım şeker testini de yaptırmayı düşünüyorum ama daha haftam gelmedi doktorum nasıl uygun görürse
Karali 2 li tarama yaptirmadim 3 luyu yaptirdim sirada seker yuklemesi var olursa olur olmassada benim icin cokta onemli degil yapmasam daha iyi gibime geliyor
Aysekalkan Diğer gebeliklerde böle şartlar yokdu geçen haftalarda iki test yapmışlar haberim yok daha bekliyom Dr yapalım mı diye soracak diye🤭iki testimiz temiz sorun yok deyince ben bı şok