13+0 ım. Bu zamana kadar hamile olduğumu hissetmiyodum bile 2 gündür mide bulantım başladı. Birde karnımda aşırı bir şişkinlik var. Öyle böyle değil ama çok rahatsız oluyorum hafiften ağrı da oluyor acile gitsem mi acaba ? İnternette normal yazıyor bu haftalar ama ilk gebeliğimde hiç böyle birsey yasamamıstım