1anne3bebe Ben 28. Haftadan sonra kolostrumun memeyi uyarmayla gelmeye hazır oldugunu okumuştum. Uyarmamak gerekiyor.Rahmin kasılmasına sebep oluyor dolayısıyla da erken doğum riski yaratıyor.