15ysr11 Melisaekr Yaa çok küçükken öğrenmişsin maşallah güzel ilerlemiş Rabbim sağlıkla kucağınıza almayi da nasip etsin inşAllah 🤲🏻
Melisaekr 15ysr11 İnsallah canım çok teşekkür ederim Allah sana da sağ salim kucağına almayi nasip etsin insallah😻
15ysr11 Melisaekr Sağlık ocağından beni de aradılar ama taşındık yeni yere kaydımı aldık bekliyoruz bende beta baktırmayı düşünüyorum sağlık ocağında merak ediyorum 🤭
HurremSultan Melisaekr qy öyle sorsaydın keske hemen cevap verirdik 😄 benim ilk gebeligimde 6 7 haftalik gibi başladı neredeyse 5. Ayimin sonunda kadar sürdü ama en şiddetlisi bir qy sürdü tam 10 kilo verdim o bir ayda🥺 qma şuan 6 haftalik gebeyim tekrardan ve aşırı bulantım yok aşırı qgir şeyler yiyemiyorum sadece🥰
Melisaekr HurremSultan evet sanırım yanlış anlaşıldım🙈 ya kusmaktan çok korkuyorum da 5 haftalıkken mide bulantm başladı ama sadece sabahlari midem bulanıyo son 1 haftadir da sanki azalma var siddetlnse acaba simdiye siddetlenir mi diye merak ediyorum hic kusmadim sizce böyle devam eder mi 🥰🖤
Melisaekr 15ysr11 Büyük ihtimal duyarsın inşallah duyarsın gerçekten çok güzel bir his keşke hep dinlesem 😻
15ysr11 Melisaekr Aminn canm aminn 🤲🏻 Korkuyorum bisey olcak diye uzun zaman oldu bekliyoruz, kimyasal gebelik de oldu öncesinde
HurremSultan Melisaekr devam edermi etmezmi bilemiyorum canım ama inşallah hiç bulanmaz🥰 herkesin gebeliği farklı ilerliyor son ayına kadar kusan daa var başlarda olmayıp sonlara doğru olanda ne desen yanlış olur yaşayıp göreceksin 😍😘
15ysr11 Melisaekr Ya ne güzel rahat geçsin insallah. 1.5 2 haftadır doğru düzgün bişe yiyip içemiyorum bulantıdan halsizlikten 😟
Melisaekr HurremSultan Allah yardımcımız olsun o zaman🥰 bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah gözünüz aydın💜
HurremSultan Melisaekr Amin canımsın tüm hamileler sağlıkla sıhatle evlatlarını kucaklarına alır inşallah👶🏻🤍 Rabbım kimseyi evladiyla imtihan etmesin🤲
Nazendehanim Melisaekr bana sadece doktorum gebelik var mı diye beta istemişti tekrar hiç beta istemedi 2 kürtajım var
teachering06 3+6 da 28 di değerim, 4+1de 85ti. Sonra tekrar hcg istemedi. 5+1de keseyi gördük. 6+2de kalp atışı duyduk.
Ccanann Melisaekr hmm anladim bende şaşırdım çünkü 8. Haftada bakılmıyor ki Bakilma ihtiyacı yok 8. Hafta olmuş kese göründüğü hatta kalp atışını duyulduğu haftalar Sağlıkla kucağınıza alın insaAllah bebeğinizi 🤲👶🏻