Yavuzbeymom Mhulya011 ah 🤦♀️ benim de 2 haftadır midem hep şiş taş gibi Özellikle yemeklerden sonra çok rahatsız oluyorum . Bi çözüm bulamadım .
heleninannesi06 Mhulya011 gaviscon rennie kullandım kesmedi lansor verdi ama içim rahat etmedi içmedim rennie kullanıyorum 20li haftalardan beri son donemler daha kotu oluyor doktorunuza sorun ama yinede 🙏
Dark Mhulya011 öncelikle gebelikte soğan ve asitli meyveler yemeyin. İleride daha da rahatsiz eder. Rennie Duo şurup var onu kullanabilirsiniz. Birde gaviscon var. Ama açken kullanılan mide koruyucu haplar önerilmiyor. Doktorunuz bunları önerecektir
Bir-susam-hikayesi Mhulya011 ne yaptıysam ne içtiysem mide yanmasından kurtulamadım, 3. Aydan sonra doktorum Pulced mide koruyucu verdi ve ben doğurana kadar her sabah içtim, hiç mide yanması yaşamadım, çok konforlu bir hamilelik yaşadım.
Askiletotomsu Mhulya011 ben canim Lansor kullandım bir ay Sonra bıraktım bitince Bugün yeniden başladım midem çok kötü dünden beri napim