Valla bu doktorları bazen anlamıyorum gerçekten.. bende mesela hiç bir ultrason belirtisi yok. 1.58 mm ense kalınlığı, bebek haftasıyla uyumlu, burun kemiği oluşmuş, kalpte kaçak yok, kordon 3 damarlı normal. Ama test 1:856 çıktı diye beni o kadar korkuttular ki.. amniyosentez yapalım dendi. Bende nipty testi verdim sonuç bekliyorum. Bakıyorum bissürü kişiyle görüştüm herkesin temi, gelmiş. Görümcemede ense kalınlığı yüksek demişler, onunda bebeği normal sağlıklı doğdu. Artık herşeye şüpheyle yaklaşır oldum, bilmiyorum bizim annelerimiz anneannrlerimiz doktor yüzü görmeden doğurmuşlar üstelik onca fakirliğin içinde, down sendromu bu kadar basit bişe olsa toplumda oranı çok yüksek olurdu diye düşünüyorum.. Allah evlatlarımıza sağlık sıhhat versin inşallah… Merhametli insanlarla karşılaştırsın..