Merhaba arkadaşlar. Şu an ultrasona göre 29 adete göre 30 haftalık hamileyim. Hamileliğimin başından beri 1 hafta geriden geliyor bebek. Dün doktora gittiğimde 1350 gram 38 cmdi bebek. Kilosu boyu gayet normal ama karın çevresi 29.haftada doktor da daha fazla ilerlemesin bu arada ki fark 2 haftada bir göreyim seni dedi. Ama şunu anlamadım. Zaten bebek başından beri 1 hafta geriden geliyor yani karın çevresi vs ve kilosu da yerinde karın çevresi geride olması kilo alamaması demek değil mi her gittiğimde kilo almış oluyor şükür. Bilen bilgi verebilir mi?