Merhabalar yarın itibariyle 9 haftalık oluyoruz. Yemeklerden sonra aşırı bi şişkinlik oluyor sanki dünyaları yemişim gibi ve mide yanmalarım oluyor bu haftalarda sizin de başınıza geldi mi? Doktor rennie şurup verdi onunla biraz düzeliyor ama içmediğimde yeniden.. ayrıca gaz problemi de yaşıyorum ☹️☹️