Gamzetrkn
Bizde öyle birşey yok ama arkadaşımın bebeği 3-6 ay arasında aort nedeniyle ameliyat olmuştu. Bebek olduğu için iyileşme ve bakım süreci daha hızlı olmuştu. Ankara numunede güzel hekimler var diye biliyorum. Birde bursa medicanada var bir hekim. Doğmadan hekime karar vermeniz sizin için daha iyi olur, geçmiş olsun ❤️🩹