Kızlar öncelikle herkese iyi akşamlar benim gebeligim ilk başlarda gayet normal gidiyodu taki son zmanlara gelene kadar karaciğer enzimlerim tavan yaptı bütün kullandığım ilaçlar biraktirildi 35 haftadan sonra her hafta kontrole çağırıldim bu normal çünkü 35 ten sonra doktorlar her hafta görmek istiyolar bugün yine gittim doktora tahlillerime bakıldı karaciğer enzimlerim gene yükselmiş bebegin suyunda da sikinti var denildi perinatolojiye randevu aldım 29 nisana ondan önce tekrar doktor kontrolüne gittim değerlerim tekrar yükselmiş bebeğinde gelişiminde sikinti var denildi dünyam başıma yıkıldı nst ye bagladm ertesi gün tekrar sonuçlar için hastane ye gittim bu arada devlette takipliydm uzman anlattı durumu gebelik kolestazi var bebek 37 haftalikken alınmalı yoksa karnında ölür denildi nst ye bagladm tekrar doktorun yanına gittim ve yatış verildi neyse yatış yaptım muayene edildim acilman yok denildi ve asıl şoku burda yasadm allahim kimseye yaşatmasın ultrasonda 33 haftalık adetine göre 37 olması lazm denildi hemen başka hastaneye sevk işlemleri başlandı burası yetersiz denildi özel florya hastanesine sevkim yapıldı 27 Nisan gecesi yatış yaptım nst ye baglandm bi sikinti yoktu sabah oldu kontrole indim doktora 35 40 gün gelişim geriliği var yoğun bakımda kalır eğer alınmazsa da karnında ölür denildi kabul ettik sezeryana ağlayarak girdim çünkü ilk defa ameliyathaneye girdim korkuydm ve asıl korkum bebegimin sagligiydi ameliyathaneye girdim o kadar güzel karşılandım ki hemen stresimi attim üstümden 28 nisan 09.05 de ameliyata alındım 09.19 da bebegimin ağlama sesini duydum ve gayet sağlıklıydi temizlenip yanıma getirildi o kadar güzeldi ki tarifi yok doktorların dediği gibi gelişim geriliği de yok yoğun bakıma da alınmadı çok şükür ben biraz minyon olduğum için meleğim de bana benzemiş 1 gece yatıp hemen taburcu edildim 28.04.2022 09.19 meleğim e kavuştum çok şükür 🤲 Allah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin herkes sağlıcakla bebeğini kucağına alsın 🤲 sormak istediğiniz bisey varsa sorabilirsiniz 😇