esmerbomba Kizlar 29 gün önce sezeryan doğum yaptım ve bazayi kaldırmak zorundaydım birşey almak için evde kimse yoktu o an maalesef dikislerim açıldı diye çok korktum 😔 açılma şansı varmdiir acaba Allah korusun öyle birşey olsa nasıl anlarız
Ahsen1_ esmerbomba ağrı kanama akıntı vs bişey olur heralde 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ bunlar yoksa bişey olmamıştır inşallah
Ahsen1_ esmerbomba sen yine bakar olda açılma olsa illaki bir sızıntı akıntı bişey olurdu heralde yinede dikkat et belli bir süre kendini koru daha taze yara tekrar diktirmek zorunda kalma biraz daha dikkat et zaten zamanla kaynar orası geçmiş olsun 🤲🙏💐