Yesimmm93 ya manda yoğurdu yiyenlerde Doğum gecikirmiş Doğuma yakın tekrar tüketmek gerekirmiş . bende Ramazan Bayram’ında Edirne’de canım çok çekti ciğerci de yoğurt yedim 😂 Bu bayramda biz manda kestik 😂😂 bu sefer de etinden yedim . Ben huzursuz oldum diye annenler manda sütü alıp yoğurt yaptılar bi kaç gündür yiyorum . Eğer gelmezse manda teorisi gerçekmiş dicem 🤦🏻♀️😁