Kızlar dün tavuk yedim, sonrasında bütün gece boyunca kustum 7-8 kez yaklaşık artık içimde hiçbir şey kalmadı. Normal hamilelik bulantısı gibi değildi zaten dayanamadım doktora geldim. Bebekte bir sorun yok dedi bana da 3 tane serum yazdı sıvı kaybından dolayı. Başına böyle bir şey gelen var mı hala çok tedirginim ve üzgünüm.😔😔