Saaki mimikralicesi emzirme parasını hastane başvuru yapıyor doğum parası içinde ikamet ettiğiniz ilçenin aile sosyal politikalar bakanlığından başvuru yapiyorsunuz🌸 yada SGK yi arayarak öğrenebilirsiniz
Nilufar_1996 Feyza-nur internette bile 330 TL mi ne yazıyor eşime 200 TL demişler ptt den alinirmis bilemedim ki makbuz verirlermis bakalım alınca.