Kızlar 35 haftalık hamileyim, son zamanlarda aşırı derecede artan bi kalp çarpıntım ve nefes darlığım var. Doktor tahlillerime baktı temiz dedi. Ama özellikle istirahat halindeyken çok zorluyor diye beni kardiyolojiye sevketti. Uyutmuyor asla uyuyamıyorum yatamıyorum uzanamıyorum nefes darlığından sebep. Bugüne randevum vardı kardiyolojiye.
Kayınvalidemin amcası mı amcasının bişeyi mi ne vefat etmiş sabah annesine telefonda cenazeye ben de gelirim hastaneden sonra dedi. Saat 14’teki randevu için saat 12de başladı başımın etini yemeye. Hadi kalk biran önce gidelim seni geri getirip cenazeye gidicem falan. Hastane bize çok yakın, o kadar erken gitsek de randevum saat 2 de. Erkenden gitmemizin bi manası yok dedim. Yine üsteledi. Çok sinirlendim ben de. Kaldı ki eko ekg vs çekileceği için cenazeye yetişmesi de mümkünn değildi.
Çünkü bu tarz hastalık mevzularından çok korkuyorum. Annemi kanserden kaybettim. Daha yeni yakın arkadaşımı ani kalp krizinden kaybettim daha bie hafta olmadı. O gün bugündür kendimi yiyorum ya bana bişey olursa 3 yaşındaki kızıma ne olacak karnımdakine ne olacak diye. Ya kardiyolojide iyi bişey demezse doktor diye kendi kendimi yiyorum adamın umurunda değil. O kadar değersiz hissettim ki kendimi. Sanki benim ne hissettiğimin ya da doktorun iyi veya kötü ne diyeceğinin hiçbi önemi yok. Ölen kişi de asla yakınları değil. 4 yıllık evliyiz bi kere ne bayramda ne seyranda aradıgını gittiğini bilmem. Haksız yere mi alınganlık yapıyorum bilmiyorum ama çok ağırıma gitti