Lavinyaa8 herkes bir şey uydurmuş 😅 Kasım’da dış gebelik geçirdim ve dış gebelik müdahale gerektirir. Boş ve kimyasal gebelik kanamayla kendiliğinden düşer, düşmezse kürtaj yapılır. Önemli olan kaçıncı hafta olduğu, hcg değeri ve ultrasonla muayene. Doktor sana söyler zaten. Eğer kimyasal veya boş gebelik olduğu kesinse ve kanama başladıysa kendiliğinden düşük gerçekleşecektir. Kanaman bitince kan verip hcg değerine baktıracaksın, doktorunla ona göre konuşacaksın. Korkma hiç. Boş ve kimyasal gebelik aynı şey zaten, adet gecikmesi gibi düşün. Bir bebeğin varlığından söz edemeyiz.