Ormanmeyveli NimetDilmen 5+4 de hem bebişi hem keseyi hem kalp atışını gördüm. Tabi minicikti o zaman
NimetDilmen freedyaq Buqün hastaneye qittim keswyi qorduk çok şükür 🙂 5+2 yim. Doktor 2 hafta sonra qel kalp atışını duyalım dedi
seriseri10 NimetDilmen ya bu bence kişiden kişiye değişen birşey ben ilk çocuğumda 8 haftadan duydum ikincide suankinde 6 haftalıkken duydum