Naz1905 Mertdefne 84 şimdilik normal gözüküo bakalım hayırlısı inşallah🙏🏻 Son ana kadar belli olmuo malüm😇
Deletedmom434 Mertdefne ısrarla normal doğum istiyorum aslada şaşmıyorum tabi aksi bir durum olmazsa bir avazda miniklerimize kavuşuruz inşallah❤️
Serii Benim plesanta aşağıdaymış yukarı çıkmazsa sezeryan dedi doktor daha 31 haftalığız bakalım hayırlısı
Aysa Serii ne kadar asagida cnm rahim agzini kapatiyor mu..benimde asagida ama rahmi kapatmiyor doktorum normal olacak diyor
Busranurasikk 00.00 an itibariyle 75 gün 🙋🏼♀️ Normal istiyorum bir aksilik çıkmazsa o yöndeyim inşallah 😍🙈
Emos91 IrmakAkarGrbz 🙈🙈 benimde son 19gün dayanamıyorum artık biran önce kavuşmak istiyorum 😊😊😊 zaman geçmiyor artık
IrmakAkarGrbz Emos91 benimki geldi 😱 ve dogum sancisina dayanamayan ben hastaneyi inletmem yetmezmis gibi sezaryenle alin diye yalvardim. Neticede mis kokulu ogluma 37+2 de kavustuk.