Cdem21 Bilmiyorum doktorum öyle bişey demedi ama hep gördüğüm keseler yuvarlaktı https://resimyukle.io/r/1zT87xWc2g Benim düşük riskim olduğundan mı böyle ki yada normal mi
Zeynepgl Cdem21 düşük riski olmasından olcak şey değil canım keseler hep yuvarlakta olmaz benimde böyleydi bebek büyüdükçe daha çok yuvarlak oluyo yada olmuyo bu bi anlama gelmez yani alakaları yok , kesen normal gayet