Adairem ben en son 35 de gittim baya uzadı diye. Bugün 37yim paşaya gelecek kadar değil ama çıkmış yine de çatı muayenesi yaparsa diye kaç gündür düşünüyorum kara kara. Jilet kullanmak istemiyorum ki ne kullanırsam zaten doğuma çıkmış olarak giderim offf ayarlayamamışım zamanını