Ormanmeyveli ne alaka ya bu nasıl bir düşünce,okudugunuzda bumu geldi aklınıza gerçekten öyleyse ki öyle içiniz niyetiniz hoş değil,tabi ki benim çocuğum kaç kilo olursa olsun,bunu sizin hatirlatmaniza gerek yok ben o bilince müsaadenizle sahibim.Sadece kilolu doğacak gibi 4 un üstünde vs gibi diyenler oldu tanidiklarimdan felan çok kilolu doğunca bi sıkıntı oluyor mu sağlık açısından vs o yuzden yazdim.size herseye iyi çerçeveden bakmanızı öneririm