Berfin-bektass Merhaba bayanlar detaylı ultrason da doktorum bebeğimin 5 gün önceden gittiğini söyledi birde bebeğe giden kan akışının fazla olduğunu daha önce yaşanayan oldu mu bişey olur mu diye sormak istedim
Eslemmiraaa Berfin-bektass yani doktor bunu kötü bişi olarak mı söyledi? bebeklerin o haftalarda 1 2 hafta önden gitmesi yada geriden gelmesi normal risk kabul edilmez son aylarda sorun oda zaten 27 den sonra asıl kiloyu daha hızlı aldıkları için son aylarda sorun olur iri bebek olması
ikizekiz Berfin-bektass önden gitme durumu 2 haftadan fazlaysa sıkıntı olabilir diye biliyorum ama kan akışı ile ilgili bir bilgim yok