Elif-dmn https://imgyukle.com/i/Ri111v Dün doktorm ilk kez rahminde bulundu.ilk bakışta kız dedi sonra da çıkıntı var Erkek olabilir dedi. Ayrıntılı ultrasonu bekleyelm dedi.. erkek diyerek yolladı beni, sizce de erkek mi
Edabykl Elif-dmn sen yinede detayliyi bekle banada erkek dedi ama yinede detayliyi bekliyorum kesin net olsun diye