Dilandemirrr canım ben ilk doğumum da gece 4 te karnımın ağrısına uyanmıştım ishal olmuşum 5 defa felan girdim ama baktım ki ağrılar geçmiyor ve ağrılar düzenli amaninnn geliyo valla dedim 😂😂 yani tek başına doğum belirtisi değil canım ama ağrıların varsa düzenliyse doğum olabilir canım 🤗Rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin evladını inşallah canım 🤲🥰