Hamileliğimin en zor zamanlarıydı 😔 5.6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16 haftaları 😔 hatırladıkça o kadar kötü oluyorum ki. Ne yemek yiyebiliyordum ne yapabiliyordum baş ağrım vardı her gün ama 😔 ve bir tek çiğ köfte yiyebiliyordum :)))) o günlerim geldi aklıma.. çok zordu çoook… ama şimdi de çiğ köfte yiyemiyorum 😂