Allah kısmet ederse ınsllh hazıranda üçüncü evladımı kucagıma alacam kızımın adını Yektanur yahut ecemsu koyacam ben yekta ismini asırı begenıyorum ama duyan o nasıl ısım vs dıyor kaynanam falan yek kürtçe de bir demek vs dıyor ama evlat benım ıstedıgım koyabilirim sizce hangisi daha hos gelıyor kulaga yekta mi ecem su mu?