İlk 3 gün yat dedi doktorum yattım . Bugün 4. Günüm evin içinde ara ara kalkıp yürüyorum. Yemek vs yapmıyorum sağolsun annem bakıyor. Doktor yemek için kısıtlama yok kendini kasma dedi. Ama kabız olmamak için kuru kayısı yiyorum aç karna. Sonra yumurta ile tam buğday ekmeği falan yiyorum. Arada yine kabızlık olmasın diye probiyotik yoğurt yiyorum. Kuru meyveler kuruyemiş kivi çilek vs yiyorum. Havuç suyu içiyorum.
Yeğenlerim var arada cips getirdiler bir iki yedim valla 😌
Kaldı 5 gün şimdilik hiçbir şey hissetmiyorum bakalım inşallah iyi sonuçlar alırız.