duruyildizz 23 haftada suyum geldi ilk gün azar azar iç çamasır ım ıslandı ikinci gün pijamama kadar cıktı hastaneye gittim suyum geldi i acılmam oldunu doğum bailadıgu söylendi erken doğum yaptım sezeryan yaşamaları için ama maalesef 10.13gün yaşadılar demem o ki ihmal etmeyin gec kalmayın buraya sorana kadar gidip kontrol olun lütfen ben yaşadım siz yaşamayın ve bu gelen kokulu mu suyun kokusu olmuyor kokulu ise enfeksiyon da olabilir ama ihmal etmemelisin