Selocan 2 aylık hamileyim ve karnım taş gibi ve aşırı bir şişkinlik var 4 aylık gibi karnım böyle bisi olabilir mi ? Başına gelen varmi?😢😢
Dilekkkk Selocan canım ilk zamanlar ozamanlar gaz çok oluyır onun şişkliniğidir muhtemelen ama çoktan ağarsın edici ise doktorunla görüşebilirsin bende çok yaşadım ilk zamanlar
Duyguerer Selocan aynı ben 🤭🤭 1 aydır aynıyım 12 haftalığızz normalmiş valla doktorum öyle dedi geçsin diye bekliyorum öyle. Gaz yapan şeyler yeme ve ayaklarını karnını sıcak tut
Selocan Duyguerer pek bisi de tüketmiyorum aslında meyve yiyorum en cok gören der uzaktan bu kiz hamile ama ayı 4 5 der yani
Denizelaali Selocan benim de aynı durum. sanki 15 haftalık değil de 25 haftalık gibi çok şiş karnım maalesef :(
AyeglGzkaraKarabulut Selocan bende öyleydim şişkinlik nefesimi zor alıyordum 36 haftamdayım ve ara ara hala yaşıyorum bu sıkıntıyı dr talcit diye bir pastşl verdi ama işe yaramadı 🤷♀️ bende zaten midemde reflü var belkşde ondan tekrarlıyo ibşallah sizzinki geçer
Selocan AyeglGzkaraKarabulut ins bugün yok mesela takip ediyorum yediklerden mi kaynaklı geneli öyle demiş çünkü.
AyeglGzkaraKarabulut Selocan yedikten aonra yatmamaya da dikkat et oda çok etkiliyor dediğim gibi benim midem sıkıntılı olduğu için benimki tekrarladı yada hava değişikliği yaptım sürekli etken çoktur ama gıcık birşey yani rabbim sağ salim kurtarsın hepimizi inşallah ☺️
Selocan AyeglGzkaraKarabulut belki de hava değişikliği de yapıyor. Hayırlısı olsun sıkıntısız stressiz aliriz kucagimiza 🙏