Erken gitmek kuzum ben 4 haftalikken gittim oda dengesiz bi doktora denk geldim bana dedi ki dış gebelik bebek görmüyorum çok üzülmüştüm hemen başka doktora gittim alttan muane etti keseyi o zaman gördü daha yukari çıkmamış dikkat et dedi çok sukur şimdi 8 haftaligiz