Ben progestan kullanımından dolayı çarpıntı yaşadım. Gece yatmadan önce içiyordum tuvalete diye uyandığım anda kalbim ağzımda ama 120 lerde çıkıyordu sonra progestanı vajinal yolla almaya başladım biraz rahatladım ama corasprin de içiyorum o bile yükseltiyor kalp ritmimi