SbhtYlmz Gebelik döneminde her anne bebeğini olumsuz etkileyecek şeyleri yapmaktan kaçınmalıdır.
Yapılan dövmenin mürekkebinin içerisinde birçok kimyasal madde bulunur. Bu kimyasal maddeler de bebeğe zarar verir. Hamilelik döneminde kesinlikle dövme yaptırmaktan kaçınmak gerekir. Özellikle hamileliğin ilk 3 ayında ekstra hassasiyet ile dikkat edilmelidir. Çünkü bu dönemde bebek her şeyden çok etkilenir. Dövme her durumda insan vücudu için zararlı olabilir. Ancak hamilelerde zaten artan gebelik hormonlarına bağlı olarak sistemik bazı değişiklikler olur ve bunlara bağlı olarak da bazı komplikasyonlar daha sık görülebilir.
Özellikle ağrı ve kanamalar ile deride meydana gelebilecek lokal enfeksiyonlar ve kullanılan boyaya karşı gelişen alerjik reaksiyonlar daha sık görülür. Dövme yaptığınız bölgede sarkoid, keloid, sedef, ışığa duyarlılık gibi çeşitli deri hastalıkları ve hatta selim veya habis tümör oluşumu bile çok nadir de olsa gelişebilir.
Boyle bı yazı var kuzum bence gebelikten sonra yaptırmalısın bende yaptırcam ama sonraya bıraktım bunu okuyunca