Betulbeklen 32 haftalık hamileyim saf tarafımda karnımın üst kısmında ağrı sızı var sürekli ama normal mi sebebi ne olabilir yaşayan var mı ?
Diloss_14 Betulbeklen benimde 32 de başladı 33 oldum dün kontrolde söyledim yalancı sancıların başlar normal dedi ara ara vuruyor dimi 1-2 saat ağrıyor ara veriyor sonra yine ağrıyor benim ekstra bel ağrımda var
Betulbeklen Diloss_14 aynen öyle oluyo en çok otururken ve yatarken bebek mi vuruyo acaba diyorum ama orda hissetmiyorum da sanki böyle ezilmiş çürümüş gibi ağrı giriyor
Diloss_14 Duygumiran benim kasılmam yok günde 10 u geçiyorsa doktora gidin diyorlar magnezyum içiyor musun bir de böyle cocuk bir yere toplanıyormus gibi oluyor dimi
Duygumiran Diloss_14 aynen bi yere toplaniyor gibi oluyor zaten 2 gun önce sabah 4 te kadar hastanedeydim digerleri dogum olabilir diye yolladi en son gittigim magnezyum verdi o rahatlatti
Diloss_14 Duygumiran magnezyum ilacı ek olarak sade soda muz bunlarda magnezyum sağlıyor vücuda inşallah zamanını bekler bebiş hayırlısıyla 😍