Kızlar hamile kıyafetleri hem çok pahalı hemde bir tuhaf kollar aşağı dar top gibi göbek koymuşlar. Birtek göbek değil ki kalça göğüs hep büyüyor.Ben 44 46 48 50 beden elbise alıyorum hem kilolular çok tercih etmediği için outlet fln ucuza denk geliyor hemde daha şık oluyor bence lcw outlet tek kalanları yığmış mağazada 30 a xl XXL gecelikler, 40 50 70 80 TL gibi fiyatlara da elbiseler aldım kot, çiçekli, puantiyeli vs çeşit çeşit giyiyorum. Herkes de bayıldı intg arkadaşlarım sorup duruyorlar.